دو دیقه واسه خودم....
دو دیقه واسه خودم....

تقدیم به خودم


کجاست...؟؟؟

شور میکنم فنجان چای عصرانه ام را با اشک...

من و اشک های شانزده سالگی ، بچه ایم هنوز...

برای این بزرگهایی که در کنارشان ،

روز ها را در دفتر خاطراتم ثبت میکنم .

حالم را شاید این حافظ نامه ی خاک گرفته بفهمد ...

تفعل میزنم ، نه با آرزوهای هم سالانم ...

و نه در امید بدست آوردن آغوشی مردانه...

تنها برای دلم و همه ی بچگی های بزرگانه ام .

اما....

پارادوکس عجیبی ست میان حال من و این خطوط موازی دیوان .

دهانم کف کرده از این واژه های قورت داده شده...

معتادم به همین لحظه های تنهایی ...

که خدا هم طعم شور اشک هایم را پس میزند .

هوای من ، هوای فریاد است...

هوای لحظه های تنگ 16 سالگی را به ارتعاش کدام گوش شنوا برسانم ؟

آی... اونی که اون بالا نشستی...

پیوند میزنم گوش هایم را...

خریداری ؟؟؟!!!!

 

پ.ن : هوای اون بالا خوبه ؟؟

پ.ن : نمکزار سیاه چشمام هوای نگاه تو رو داره...

پ.ن : خدای درهای باز، خدای درهای بسته ... مرا از این آستانه بگذران



نظرات شما عزیزان:

vahide
ساعت12:25---16 خرداد 1391
عزیزم وبلاگت خوبه فقط عکس کم داره....پاسخ: به نظرم بدون عکس حس و حالش بهتره.نیس؟؟؟

hasti
ساعت1:01---22 فروردين 1391
دیروزبایه دسته گل اومده بودبه دیدنم.بایه نگاه مهربون.همون نگاهی که
سالهاآرزوشوداشتموازم دریغ میکرد.
گریه کردوگفت:دلش برام خیلی تنگ شده.
میخواستم اشکاشوازروی صورتش پاک کنم ولی نمیتونستم.فقط نگاه ش میکردم...
اون رفت ولی سنگ قبرمن خیس خیس بود!!!


:.❤.:.یه تنها:.❤.:.
ساعت22:16---26 اسفند 1390
webloge ghashangi dari mamnun




fogholade budپاسخ: اگه ذکر مصیبت میتونه قشنگ باشه حرفت درسته


مریم(سکوت)
ساعت9:49---22 اسفند 1390
سلام پاسخ:علیک سلام

mahsa
ساعت17:34---20 اسفند 1390
salam..khoobi?kheili khobshel minevisi..jedi migam bekhoda...kheili khoobe...vaghean behet tabrik migam..man 14 salame o gahi az in harfa mizanam vali na dg mese to....edame bede...darzemn behet pishnehad mikonam ke inaro age khasti benevis,chap kon bokoneshoun ketab....foroush ire...esmesham bezar siyah neveshte...khob dg man beram..faghat bgam bo0o0o0o0o0s kheili ali boud...montazer badiyasham...bye

خانم خونه
ساعت21:15---17 اسفند 1390
از یه دختر شونزده ساله اینجور حرف زدن بعیده.

جمله ها بزرگتر از سن و سالت ادا شدن.

خودت نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای شوهرم خوندم اونم خیلی خوشش اومد.

آخرشم خیلی خوب و کنایه آمیز جمع شده بود:

بیوند میزنم گوشهایم را . خریداری؟؟؟

مشتری متنات شدم.قبلی روهم خوندم.برای داداشت بود.زودتر بنویس.منتظر نوشته هاتیم

من و شوهرم( خانوم و آقای خونه )
پاسخ:همیشه همین طور بوده. کسی عادت نکرده از زبون ما بزرگ بشنوه. به هرحال ممنون از حسن نظر و سلیقه ی خودتون و شوهرتون و وقتی که برای سیاه نوشت های من میزارید... خانوم و آقای خونه سعی میکنم راضی تر باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:دلنوشته,لحظه,های,16,سالگی,,

|
 


کاش وقتی دوباره از پس این پرده ی اشک ....\ به خانه یمان مینگرم ....\ همه را خندان به این لطیفه ببینم... \کاش زندگیمان تنها یک لطیفه بود....\ یک تک خنده ی ساده ....\ و نه وابسته به بریدن های دیروز.... \ کاش .... \ و این است منظومه ی کاش هایم تقدیم به خودم و همراهان قلمم


خودم نامه ها

 

me

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دو دیقه واسه خودم و آدرس 4myself.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سنگ صبور (آقای مشاور )
(حمید رضا ) Raz mbook
مرز تنهایی ( hell boy )
سکوت ( مریم )
هرچی بخوای ( مهسا )
احساس برتر ( بهروز )
ضد بسر ( کوثر )
کفتری ( یونس )
خسته ام ( منصوره )
♪ هر چی♥ که ..♥. ♪ دوسღღت❣❣دارم ♬ ♥♪
(محمد ) dj mohamad 6
ردیاب خودرو

 

 

لا اله الا هو
حتی این آخرین لحظه
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد
هوای لحظه هام
قرص خوابم کو ؟
چشم های بسته ی مادر
عیدی امسال... ( حقیقت تلخ )
گور دلتنگی 90
کجاست...؟؟؟
به نام میزنم اشک هایم را...
وای از این دنیا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: